Fellestrening

Utetrening fra ca 1.april og så lenge det er forhold utover høsten!

Det er gjerne en pause for de fleste gruppene ifbm sommerferie / fellesferie.

Alle medlemmer oppfordres til å stille på fellestreningene.
Fast oppmøtested for klubben er Sørlihavna.

Alle treninger kalles det inn til via Spond.

Alle medlemmer legges inn i klubbens hovedgruppe, og vi gjør det vi kan for at dere i tillegg skal legges i korrekt undergruppe.

Her er det imidlertid litt opp til hver enkelt å være proaktiv om du ikke automatisk havner der du skal.

Av den grunn er det anbefalt at alle sørger for å være medlem i Spond gruppen til den gruppen en tilhører.

Er du ikke det, og er usikker på hvem du må kontakte, send en mail til post@lck.no.

Det kjøres spinning hver torsdag hele vintersesongen, normalt fra uke 41 til rett før påske.
Det er en egen Spond gruppe (undergruppe av klubbens hovedgruppe) hvor alle voksne medlemmer automatisk legges inn i.
Ønsker du ikke å være del av denne gruppen, kan du selv gå inn å fjerne deg fra gruppen i Spond.